Elektrokimya-3

Elektroliz konusunun anlatıldığı Elektrokimya konusuna ait ders videosun üçüncüsü aşağıda verilmiştir.Videonun sağ alt köşesindeki ayarlar kısmında hızlandırma yapabilirsiniz.

10 yorum

  1. Malesef onları yükleyemiyeceğim Sözel kısımlar olduğu için direk yazıyı okumak gibi bişey olacak

  2. Hocam çekirdek kimyası ve elementler kimyasını yükleyecek misiniz ?? çok ihtiyacım var hocamızdan hiçbir şey anlayamıyorum maalesef:( sizin videolarınızla öğreniyorum kimyayı.. bir de organik kimyanın tamamı bitti mi yoksa birazı mı var burada ?

  3. cok sagol,insallah

  4. hocam çok geçmiş olsun umarım biran önce iyileşirsiniz. Allahım acil şifalar versin..

  5. zeynep hastayim bende 4 gundur yatiyorum o yuzden planlar aksadi malesefe

  6. hocam bu aralar çok yoğunsunuz galiba Allah kolaylık versin :)hocam çekirdek kimyasını yükleyecek misiniz ? okul hocamız müfredattan çıktı demişti bize o yüzden sadece not verdi doğru mu öyle birşey var mı acaba?

  7. toplamayı da sen yap hüseyin nolcak yani konuyu anladığına dua et

  8. ufak bi hata yapmış hocamız aynen 0,11 olucak

  9. huseyin yanlis yapmis olabilirim telefondnvideoyu acamiyorm simdi

  10. Hocam dakika 6.10’daki soruda net pil tepkimesinde E pil değeri bulunurken +0.25 ile -0.14 toplarsak 0.11 bulmaz mıyız 1.1 yazmışınız nerede hata yapıyorum ?

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*